3.05.2019

Embroidery time!











spending a crafty weekend stitching and embroidering
working on several projects for the shop and also on my sleeping mask
(do you remember the one inspired on Karen Barbé's new book?
i blogged about it!)
amazed with the fancy box of perlé cotton thread
that came with the last package i got from DMC.
i'm using perlé for this hand quilted project
as well as for my customized sashiko projects.

me he pasado un fin de semana entre hilos!
con varias cosas parar la tienda y también bordando el antifaz para dormir
inspirado en el nuevo libro de Karen Barbé.
(lo posteé el otro día)
estoy flipadísima con la cajita que me llegó
con los nuevos colores de perlé de DMC,
los estoy usando para este proyecto de acolchado manual
y también es perfecto para sashiko o bordados con volúmen.


·





i'm obsessed with vegan matcha latte and roobois chai latte lately,
they replace really well my so loved black tea with milk
that i use to have long ago.

también estoy enganchadísima al matcha latte
y al roobois chai latte utilizo leche de avena o de soja.
y me he comprado un mini batidor para hacerlos más cremosos,
con mucha espuma son lo más.


·








these are all the treasuries that i received
can't wait to use them all.
new colours of perlé cotton embroidery thread and patterns,
with flowers, my favourites!!
there's a stitcheable mini tote with printed flowers too.
i can smell springtime on it :)

con la cajita de perlé me llegaron todas estas maravillas
que me muero por utilizar.
patrones de flores y un mini tote con unas flores estampadas
también para bordar super preciosas,
con lo que me gustan las flores!
parecen muy sencillitas y rápidas de bordar.
ya huele a primavera :)

0 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...